Moc w gębie – Tomasz Kammel

Moc w gębie – Tomasz Kammel

Chcesz przekazać ważną rzecz, a czujesz, że mówisz do ściany? Odczuwasz tremę? Spokojnie, jest na to sposób. Tomasz Kammel zdradza swoje sztuczki, aby każdy potrafił się dogadać i mógł poczuć MOC W GĘBIE!

Masz świetny pomysł, ale brakuje Ci odwagi, żeby powiedzieć o nim na głos w pracy lub szkole. Na imprezie nie pamiętasz imienia osoby, która przedstawiła Ci się 30 sekund wcześniej. Umiejętność dogadywania przyda Ci się przy niezliczonych okazjach!

Cały nakład tej książki został sprzedany. Książka nie będzie już dodrukowywana.

W naszej ofercie wciąż jest jednak dostępna druga książka Tomasza, czyli „Dogadajmy się”. Kliknij TUTAJ, aby zobaczyć więcej szczegółów.

Praktyczne rady do zastosowania w każdej sytuacji

Mów tak, żeby Cię słyszeli

Klucz do skutecznej komunikacji

Ta książka odpowiada między innymi na te pytania::

  • Jak gadać tak, aby się dogadać?

  • Dlaczego zżera nas trema i jak sobie z nią radzić?

  • Jakie sztuczki zastosować, aby przemawiać jak sceniczny wyga?

  • Co zrobić z rękami, nogami i twarzą podczas mówienia?

  • Jakie rady w temacie prezentacji i mówienia mają naukowcy i eksperci?

Zajrzyj do środka książki:

SPIS TREŚCI:

1. Człowieku, przede wszystkim: o co ci chodzi? Czyli budowanie przemówienia

2. Ile powinna trwać prezentacja?

3. Powrót do bazy, czyli co zrobić Z rękami podczas prezentacji

4. Na saską pierdołę, zajętą toaletę, strażnika i nenufar – jak nie stać podczas prezentacji?

5. Kartka podczas przemówienia – jak z niej korzystać i utrzymać ją na wodzy?

6. Czy wskaźnik to miecz świetlny? Czyli o tym, co mamy W rękach podczas prezentacji

7. Czerwony kubek, czyli jak powinno wyglądać biurko podczas prezentacji

8. Na co patrzeć w trakcie prezentacji – trójkąty na widowni

9. Kto gdzie siedzi, czyli umiejscowienie słuchaczy

10. Czy publiczność naprawdę jest taka zła?

11. Czym najbardziej interesuje się słuchacz?

12. Budowanie relacji z publicznością

13. Jak sobie radzić z trudną publicznością?

14. Koło ratunkowe, gdy podczas prezentacji zaleje cię panika

15. Co zrobić, gdy palniesz gafę?

16. Błędy podczas tworzenia prezentacji multimedialnej, czyli: „Zaraz, kto tu jest asystentem?”

17. Jak sprawić, żeby twoje slajdy były bardziej ekscytujące, czyli jakie zdjęcia pokazywać i w jaki sposób?

18. Prezentacja W parze. Co zrobić, gdy druga osoba właśnie mówi?

19. Spontaniczne przemówienie

20. Przemówienie rodzinne – o czym mówić, żeby wszyscy byli zadowoleni?

21. Zakończ przemówienie z przytupem

22. Etos, patos i logos – trójkąt retoryczny w twoim wystąpieniu

23. Metoda korkowa, czyli: jak odetkać dykcję na minuty przed prezentacją?

24. Śliwka i inne metody rozgrzewania twarzy

25. „Mężczyznę poznaje się po tym, jak zaczyna” – początek przemówienia

26. Sztampa – największy wróg mówcy

27. Czy warto żartować podczas występu?

28. Słowa, które przyciągną uwagę twojego słuchacza

29. Zwroty akcji w prezentacji

30. Jak brzmieć spontanicznie?

31. Powolutku, czyli despacito – jak mówić wolniej?

32. Co zrobić, żeby uniknąć ciągłego „yyy”?

33. Generalnie fajne i jakby ciekawe wystąpienie, czyli jakich słów mówca powinien unikać?

34. Najbardziej denerwujące błędy językowe

35. Dlaczego trema powinna mieć imię?

36. Metody wielkich ludzi. Jak Ronald Reagan i Elvis Presley pokonywali fizyczne objawy tremy?

37. Awe, czyli najważniejsze cechy dobrego mówcy

38. Lustro i ręcznik – kontroluj swoje gesty

39. Mowa ciała – jakich gestów unikać?

40. Lew w klatce, czyli jak nie poruszać się po scenie

41. Jak na prezentacji czy podczas rozmowy wyglądać na pewnego siebie, nawet jeśli się nie jest?

42. Zaprezentuj się dobrze

43. Filtry w naszych głowach

44. Jak radzić sobie z negatywnym nastawieniem?

45. Rozłóż problemy na czynniki pierwsze, czyli metoda małych kroków

46. Koktajl szczęścia – tajna mikstura dobrego mówcy

47. Jak zwalczyć stres przed kamerą?

48. Jak zapamiętać prezentację w jedną noc?

49. Jak zapamiętać imiona nowo poznanych ludzi?

50. Jak słuchać rozmówcy – pięć złotych reguł

KUP KSIĄŻKĘ

Książka „Moc w gębie” nie jest już dostępna. 

Mamy w ofercie drugą książkę Tomasza, czyli „Dogadajmy się”

Autor opowiada w niej o 49 codziennych wyzwaniach w komunikacji. Dzięki wiedzy zawartej w tej książce będziesz już zawsze wiedzieć, co mówić, gdy trzeba dogadać się z innymi. Chodzi o kompromis osiągnięty w zgodzie ze strategią win-win, czyli „ustępujemy sobie nawzajem, ale tak, żeby obie strony były zadowolone i nikt nie czuł się przegrany”. Ta książka powstała, żeby się do przyczynić się do takiego kompromisu.

Książka „Dogadajmy się”

(twarda oprawa, papierowe wydanie)
49.99 zł
  • książka „Dogadajmy się” 📖
  • tania i ekspresowa dostawa (od +9,99 zł) 📦
    Paczkomat InPost 24/7 lub kurier InPost 🚚

Tomasz Kammel

Optymista, showman, humanista. Człowiek, który o sztuce występowania przed publicznością wie wszystko. Na pewno znasz go z programów telewizyjnych (m.in.: Pytanie na Śniadanie, The Voice of Poland, Kocham cię, Polsko!, Teleexpress, Randka w ciemno i wiele, wiele innych). W Internecie zdradza tajniki skutecznej komunikacji na autorskim kanale „Kammel Czanel” na YouTubie.

0 tys.
subskrybentów
0 tys.
obserwujących
0 tys.
fanów

FAQ:

Nie. Sprzedaliśmy cały dostępny nakład i nie planujemy dalszych dodruków. Zarówno w wersji papierowej, jak i w ebooku.

Mamy proste narzędzie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu. Zwrotnie otrzymacie następujące informacje:

  • kiedy zamówienie zostało złożone
  • jaki jest jego status
  • numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana
  • książki jakie powinny znaleźć się w paczce.

Z narzędzia można skorzystać pod tym adresem: https://koszyk.altenberg.pl/status/

Szczegółowe wyjaśnienie statusów:
– „Zamówienie przedpremierowe – opłacone” = mamy płatność za to zamówienie przedpremierowe i po przyjeździe książek do magazynu będziemy ją natychmiast wysyłać!
– „Zamówienie przedpremierowe – pobranie” = zamówienie przedpremierowe z płatnością przy odbiorze zostało prawidłowo złożone. Będziemy je realizować, gdy książki przyjadą do magazynu!
– „Oczekuje na płatność” = zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nierealizowane przez nas do wysyłki,
– „W trakcie realizacji” = poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Będziemy realizować to zamówienie,
– „Czeka na spakowanie” = poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę/książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych.
– „Zrealizowane” = zamówienie spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
– „Dostarczone” = zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
– „Anulowane” = zamówienie zostało anulowane. :)
– „Fakturownia” = zamówienie jest poprawnie opłacone. Status podobny do „Czeka na spakowanie”.

Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru lub w dniu przyjęcia płatności, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu niechciane w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami. Na pewno pomożemy!

Tak. Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji: Altenberg/InPost Fulfillment, Świerkowa 1AB, 05-850 Bronisze. Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na sklep@altenberg.pl.

Więcej na ten temat można poczytać tutaj.