Co zrobić, gdy zajdzie potrzeba zwrotu zakupionej książki?
Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument* masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij nieuszkodzony i odpowiednio zabezpieczony towar na adres zwrotów i reklamacji: Altenberg/InPost Fulfillment, Świerkowa 1AB, 05-850 Bronisze. Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy, że książka do nas dotarła, i rozpoczniemy procedurę zwrotu pieniędzy. Dla przyspieszenia całego procesu poinformuj nas o swojej decyzji, pisząc na adres: sklep@altenberg.pl.
* Konsument to osoba fizyczna zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Prosimy o odmowę przyjęcia paczki lub – w przypadku, gdy już z zewnątrz przesyłka wygląda na uszkodzoną – spisanie protokołu szkody z kurierem / zgłoszenie jej w punkcie odbioru.
Jeśli mimo sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze, okazało się, że otrzymana książka jest uszkodzona, zrób zdjęcia pokazujące uszkodzenia i zgłoś problem na adres: sklep@altenberg.pl. Niezwłocznie zajmiemy się tą sprawą.
Napisz wiadomość na adres: sklep@altenberg.pl, a na pewno pomożemy!
Copyright © 2024. Altenberg sp. z o.o. All rights reserved.