Co zrobić, gdy zajdzie potrzeba zwrotu zakupionej książki?
Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument* masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij do nas w bezpieczny sposób nieuszkodzony towar na adres zwrotów i reklamacji: Altenberg/InPost Fulfillment, Wola Bykowska 37, hala 11, rampa 18, 97-306 Grabica. Po otrzymaniu książki potwierdzimy otrzymanie przesyłki i przejdziemy do zwrotu pieniędzy za zakup. Dla przyspieszenia zwrotu warto napisać do nas o tej decyzji na sklep@altenberg.pl.
* konsument to osoba fizyczna zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Prosimy o odmowę przyjęcia paczki lub spisanie protokołu uszkodzenia z kurierem/zgłoszenie uszkodzenie w punkcie odbioru w przypadku, gdy już z zewnątrz przesyłka wygląda na uszkodzoną.
Jeśli mimo sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze, okazało się, że otrzymana książka jest uszkodzona? Zrób zdjęcia pokazujące uszkodzenia i zgłoś problem na adres sklep@altenberg.pl. Niezwłocznie zajmiemy się tą sprawą.
Copyright © 2020. Altenberg sp. z o.o. All rights reserved.