Co zrobić, gdy zajdzie potrzeba zwrotu zakupionej książki?

Zwroty

Jak mogę zwrócić książkę?

Nasze książki bardzo rzadko do nas wracają. Jednak chcemy, aby nasi Czytelnicy byli w pełni zadowoleni ze swoich zakupów. Dlatego jeśli coś nie przypadnie Ci do gustu, to jako konsument* masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od odbioru towaru, bez podania przyczyny. Wypełnij oświadczenie zawierające imię, nazwisko i numer zamówienia, dołącz je do zwracanej paczki oraz odeślij nieuszkodzony i odpowiednio zabezpieczony towar na adres zwrotów i reklamacji: Altenberg/InPost Fulfillment, Świerkowa 1AB, 05-850 Bronisze. Po otrzymaniu przesyłki potwierdzimy, że książka do nas dotarła, i rozpoczniemy procedurę zwrotu pieniędzy. Dla przyspieszenia całego procesu poinformuj nas o swojej decyzji, pisząc na adres: sklep@altenberg.pl.

* Konsument to osoba fizyczna zawierająca umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Przesyłka została uszkodzona. Co mogę zrobić?

Prosimy o odmowę przyjęcia paczki lub – w przypadku, gdy już z zewnątrz przesyłka wygląda na uszkodzoną – spisanie protokołu szkody z kurierem / zgłoszenie jej w punkcie odbioru. 

Jeśli mimo sprawdzenia stanu przesyłki przy odbiorze, okazało się, że otrzymana książka jest uszkodzona, zrób zdjęcia pokazujące uszkodzenia i zgłoś problem na adres: sklep@altenberg.pl. Niezwłocznie zajmiemy się tą sprawą.

Gdzie mogę przeczytać szczegółowe zapisy o zwrotach i reklamacjach?

Najlepsze źródło tej wiedzy to nasz regulamin, szczególnie paragraf 4 i 5. Regulamin dostępny jest pod tym adresem. O prawach i obowiązkach konsumenta można poczytać także tutaj

Mam inne pytanie. Gdzie uzyskam na nie odpowiedź?

Napisz wiadomość na adres: sklep@altenberg.pl, a na pewno pomożemy!