Okładkowy włam do mózgu
Okładkę nowego numeru Magazynu Coaching (6/2017) zdobi znajoma twarz. Radek Kotarski w wywiadzie opowiada m.in. o Polimatach, najsłabszych tematach na filmy popularnonaukowe, mitach na swój temat oraz różnicach między produkcją nagrań w internecie i telewizji. Mówi także, że podobno wideo w sieci to nie tylko koty na deskorolce… :)
Nie zabrakło także wątków wokół książki „Włam się do mózgu”. Zapraszamy do lektury!
Magazyn Coaching: Co cię motywuje?
Radek Kotarski: Jakkolwiek górnolotnie to zabrzmi – sytuacja, gdy widz lub czytelnik spotyka się z treścią, którą wypuściłem i staje się innym człowiekiem. Zyskuje nowe umiejętności. Kiedy dostaję komentarz, że ktoś zastosował w praktyce jakąś wiedzę, to następnego dnia chce mi się wstawać z łóżka. Np. odcinek o udarze mózgu. Jeden z widzów dostał udaru i publicznie przyznał, że wiedział co zrobić, bo tydzień wcześniej oglądał o tym Polimaty. Dzięki temu zdiagnozował u siebie objawy, nie zbagatelizował ich i zadzwonił na pogotowie, oczekując właściwej pomocy. Duży odzew mieliśmy po odcinku o włóknieniu płuc, o cholesterolu. Wyznaję zasadę „rób to, co najbardziej lubisz” – nawet jeśli to brzmi jak fragment z podręcznika dla akwizytorów, jest to dla mnie jedyny motor napędowy. W poprzednich pracach szybko się męczyłem i wypalałem.