Brak maila – co robić?

W ostatnim czasie ze względu na ogromne zainteresowanie naszymi książkami (końcówka przedsprzedaży „Władaj i gadaj” oraz uruchomienie przedsprzedaży „Otwórz oczy” i „To (nie) koniec świata”) mamy problemy z naszym serwerem pocztowym. Oznacza to, że nie wszyscy otrzymali informację o tym, że zamówienie zostało opłacone i przyjęte do realizacji.

Jeżeli wybrałaś/eś płatność przez Przelewy24 i przyszedł mail z potwierdzeniem platności – to wszystko jest w porządku – Twoje zamówienie widnieje w naszej bazie i jest opłacone. Status płatności można sprawdzić także w mailu od Przelewy24. W momencie wysyłki przesyłki z magazynu dostaniesz jeszcze e-mail od kuriera. Już teraz powinien przyjść także osobny mail od nas z fakturą/dowodem zakupu.

Jeżeli wybrałaś/eś płatność za pobraniem – po każdym prawidłowo złożonym zamówieniu sklep przekieruje Cię do strony z podsumowaniem. Na wszelki wypadek zapisz sobie swój numer zamówienia (przyda się przy ewentualnej weryfikacji u nas). Ponownie – jeżeli sklep przekierował Cię do strony z podsumowaniem – spokojnie – Twoje zamówienie jest u nas w bazie i wszystko jest w porządku. Nie trzeba go ponawiać, nawet jeśli nie przyszedł w związku z tym żaden mail (ponowne zamówienie będzie oznaczać wysyłkę kolejnej paczki)

Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem problemu z serwerem pocztowym i w tej chwili zdecydowana większość z Was takie maile od nas otrzymuje, ale zdarzają się jeszcze pojedyncze przypadki, kiedy taki mail nie zostaje wysłany – stąd informacja na blogu.

Przy okazji chcieliśmy Wam bardzo podziękować za zaufanie i cierpliwość!

Pozostałe aktualności