Co się dzieje z moim zamówieniem?

Drodzy przyjaciele Altenberga – w Wasze ręce oddajemy użyteczne narzędzie. Udało nam się zbudować dla Was proste rozwiązanie, które wymaga wpisania numeru zamówienia i adresu e-mail podanego w zamówieniu – zwrotnie otrzymacie następujące informacje:

  • kiedy zamówienie zostało złożone
  • jaki jest jego status
  • numer przewozowy paczki i link do śledzenia, jeżeli paczka została już przygotowana lub wysłana
  • książki jakie powinny znaleźć się w paczce.

Z narzędzia można skorzystać pod tym adresem: https://koszyk.altenberg.pl/status/

Szczegółowe wyjaśnienie statusów:
„Oczekuje na płatność” = zamówienie oczekujące na opłacenie i tym samym nierealizowane przez nas do wysyłki,
„W trakcie realizacji” = poprawnie opłacone zamówienie lub poprawnie przyjęte zlecenie wysyłki za pobraniem. Będziemy realizować to zamówienie,
„Czeka na spakowanie” = poprawnie przyjęte zamówienie, które jest przekazane do realizacji w magazynie. Czas jego spakowania i wysyłki zależy od tego, czy zamówienie na tę książkę/książki jest realizowane na bieżąco, oczekujemy na dodruk lub jest to zamówienie przedpremierowe z opóźnioną datą wysyłki. O datach wysyłek konkretnych tytułów informujemy na ich stronach internetowych.
„Zrealizowane” = zamówienie spakowane i przekazane w ręce kuriera. Towarzyszy mu numer listu przewozowego, dzięki któremu można śledzić trasę przesyłki.
„Dostarczone” = zamówienie zostało szczęśliwie odebrane!
„Anulowane” = zamówienie zostało anulowane. :)
„Fakturownia” = zamówienie jest poprawnie opłacone. Status podobny do „Czeka na spakowanie”.

Dlaczego jest to teraz szczególnie przydatne? Przez ostatnie tygodnie wszyscy przeżywaliśmy trudne chwile. Po pierwsze, jak już informowaliśmy wcześniej TU – mieliśmy awarię serwera pocztowego, który przez jakiś czas nie wysyłał Wam maili potwierdzających złożenie zamówienia.

Ten problem udało się dość szybko rozwiązać i w tej chwili e-maile (pod warunkiem, że w zamówieniu został podany prawidłowy adres e-mail) przychodzą do Was bez większych problemów (czasem wpadają do SPAMu, więc sprawdzajcie też ten folder).

Po drugie – problem z serwerem pocztowym spowodował falę e-maili od Was (słusznych zresztą) z pytaniem czy wszystko jest w porządku i czy Wasze zamówienie zostało prawidłowo złożone – skala zamówień w tym czasie była tak duża, że liczba wiadomości od Was przytłoczyła nasze Biuro Obsługi Klienta i na niektóre odpowiedzi musieliście czekać nawet kilka dni. Szczęśliwie dzisiaj sytuacja jest taka, że zdecydowana większość spraw mniejszych została już rozwiązana. Niektóre jeszcze są w toku, ale to sprawy, które wymagają przejścia określonych procedur i więcej czasu (np. reklamacje).

Żeby uniknąć tego problemu w przyszłości pracowaliśmy nad rozwiązaniem problemu tych mniejszych spraw, czyli możliwości sprawdzenia stanu swojego zamówienia.

Mamy nadzieję, że rozwiązanie to będzie dla Was wygodne i sprawi, że komunikacja z nami będzie sprawniejsza.

W sprawach trudniejszych typu: reklamacje, zmiany danych w zamówieniu, czy brak faktury do zamówienia – nadal zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta, które będzie teraz działać szybciej! Dziękujemy za Wasze wsparcie i cierpliwość w ostatnim gorącym czasie.

Pozostałe aktualności